Het is al bijna zover :) :) - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Heleen Brans - WaarBenJij.nu Het is al bijna zover :) :) - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Heleen Brans - WaarBenJij.nu

Het is al bijna zover :) :)

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

27 December 2013 | Nederland, Voorschoten

Lievve allemaal!!

Het komt nu allemaal wel heel erg dicht bij. Nog maar 13 daagjes en dan vertrek ik naar AMERIKAA :) Ik ga proberen af en toe wat op deze blog te zetten om jullie up to date te houden!

Ik vertrek op 9 januari om 7.40 vanaf schiphol. Iedereen die zin heeft om me uit te komen zwaaien is uiteraard welkom op deze prachtige en mooie ochtend (of misschien meer nacht :P) Ik hoop dan na ongeveer 18 uur veilig aan te komen in San Diego.

Als je een mailtje wil ontvangen wanneer ik iets nieuws op de blog zet kun je je aanmelden voor de mailinglist.

Liefss Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

Heleen

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 7982

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 03 Juli 2013

Californië

Landen bezocht: